Szukaj na blogu

TOP - NAJPOPULARNIEJSZE TEMATY MIESIĄCA - AKWARIUM - RYBY - FILTRACJA - POKARMY - VIDEO

FILMY AKWARYSTYCZNE - CYPHOTILAPIA FRONTOSA - Królowa Tanganiki



CYPHOTILAPIA FRONTOSA - pyszczak hełmiasty - Królowa Tanganiki - zbiornik 750L

Witam akwarystów i pasjonatów ryb z jeziora Tanganika. Gościem dzisiejszej edycji jest Cyphotilapia Frontosa - pyszczak hełmiasty ryba hodowana przez entuzjastów na całym świecie, która wciąż podbija serca akwarystów swym unikalnym pięknym wyglądem, kształtami ciała ale także wyjątkowo majestatycznym sposobem poruszania się i wspaniałym usposobieniem. 





W dzisiejszym  odcinku  przedstawiam ogólnie gatunek, odmiany występujące w obrębie jeziora Tanganika wygląd zewnętrzny, cechy charakterystyczne, dymorfizm płciowy, oraz zachowanie. W filmie przedstawiam mój zbiornik 750 litrów z Frontosami z Tanganiki, moje zdjęcia oraz podaję wiadomości o frontosach na podstawie mojej nabytej wiedzy i wieloletniego doświadczenia w hodowli ryb z jeziora Tanganika.

CYPHOTILAPIA FRONTOSA - The Queen of Lake Tanganyika, which wins the hearts of fish hobbyists worldwide. Aquarium 750 liters.


                  KLIKNIJ NA IKONĘ ODTWARZANIA I ZOBACZ FILM




AQUARIUM MALAWI - AQUA MALAWI  Cichlids - cichlids from Lake Malawi in Africa  200 liters of tank

AKWARIUM MALAWI - AQUA MALAWI
Pielęgnice - pyszczaki z jeziora Malawi w Afryce
zbiornik 200 litrów


Podwodny kolorowy świat pełen tajemnic zauroczył mnie swą różnorodnością gatunków i magią kolorów. Tajemniczy nastrój i pełne życia podwodne przestworza są moją inspiracją. Błądziłam i poszukiwałam tego najciekawszego gatunku, najbardziej barwnego, niesamowitego w swym zachowaniu. Idealnego podwodnego świata. Na pierwszy rzut oka ponurego i cichego, ale wraz z pierwszym promieniem dochodzącego porannego słońca niezwykle barwnego.

Na filmie przedstawiam moje akwarium 200 litrów z pielęgnicami z Malawi, moje zdjęcia oraz podaję wiadomości o hodowanych rybach na podstawie mojej nabytej wiedzy i wieloletniego doświadczenia w hodowli ryb z jeziora Malawi.

KLIKNIJ NA IKONĘ ODTWARZANIA I ZOBACZ FILM

Serdecznie zapraszam do dalszego przeglądania i czytania bloga.
Subskrybuj mój kanał na YOU TUBE aby być na bieżąco - kliknij na ikonę.

© Lady BonaFide

Wykorzystywanie i publikowanie w części lub całości tekstów, zdjęć i rysunków bez zgody autora jest zabronione i podlega ochronie prawa autorskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NAJWIĘKSZY WYBÓR POKARMÓW DLA RYB

NAJLEPSZE FILTRY

PREPARATY I TESTY

AKWARIA NOWE WZORY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...