Szukaj na blogu

TOP - NAJPOPULARNIEJSZE TEMATY MIESIĄCA - AKWARIUM - RYBY - FILTRACJA - POKARMY - VIDEO

POWITANIE

WITAM W ŚWIECIE MOJEJ PODWODNEJ PASJI AKWARYSTYCZNEJ

Drodzy akwaryści, zapraszam Was w podwodny kolorowy świat pełen tajemnic, który zauroczył mnie swą różnorodnością gatunków i niezwykłą magią kolorów. Tajemniczy nastrój i pełne życia podwodne przestworza są moją inspiracją.

Mieszkańcy tego niezwykłego świata są jak gwiazdy w ciemną noc wskazując drogę zbłąkanemu wędrowcy. Błądziłam przez lata i poszukiwałam tego najciekawszego gatunku, najbardziej barwnego, niesamowitego w swym zachowaniu. Idealnego biotopu, idealnego podwodnego świata. Na pierwszy rzut oka ponurego i cichego, ale wraz z pierwszym promieniem dochodzącego porannego słońca niezwykle barwnego.


Moją przygodę z akwarystyką rozpoczęłam w 1987 r. i trwa już 27 lat. Wszystko zaczęło się gdy odwiedziłam znajomego, który zajmował się akwarystyką. Jego zbiornik wywarł na mnie tak wielkie wrażenie, że spędziłam sporo czasu przyglądając się podwodnemu życiu. Podwodny świat zauroczył mnie swym pięknem do tego stopnia, że wyszłam od znajomego ze słoikiem swoich pierwszych rybek. Były to piękne mieczyki czerwone, samiec i dwie samiczki. Od tego właśnie się zaczęło i trwa po dziś dzień.

o historii i etapach mojej akwarystycznej pasji  można przeczytać w dziale  >> KIM JESTEM<<




      Pasję akwarystyczną rozwijałam etapami.    

► poznawałam nowe gatunki i je hodowałam, obserwowałam i robiłam zapiski


► jeździłam na wystawy i obserwowałam akwaria  jak są pięknie urządzone

► współpracowałam z Magazynem Akwarium - rysując niektóre gatunki ryb i innych organizmów wodnych na zlecenie redakcji miesięcznika Magazyn Akwarium.

► pisałam i piszę nadal artykuły akwarystyczne,  trzy ukazały się w  miesięczniku  Magazyn Akwarium -  pod tytułem:  Samica została samcem, Właśnie nadszedł ten dzień, Tło do malawi własnej roboty.

► pozostałe artykuły i opowiadania można przeczytać w dziale opowiadania o rybach.

► wystawy  moich akwarel z rybami afrykańskimi - na  I i II forum klubu Malawi w Gdyni.

► prelekcja z pokazem slajdów  pt. "Zielone Malawi " na  II forum klubu Malawi w Warszawie.




© Lady Bona Fide 

Wykorzystywanie i publikowanie w części lub całości tekstów, zdjęć i rysunków bez zgody autora jest zabronione i podlega ochronie prawa autorskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NAJWIĘKSZY WYBÓR POKARMÓW DLA RYB

NAJLEPSZE FILTRY

PREPARATY I TESTY

AKWARIA NOWE WZORY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...