Szukaj na blogu

TOP - NAJPOPULARNIEJSZE TEMATY MIESIĄCA - AKWARIUM - RYBY - FILTRACJA - POKARMY - VIDEO

FILMY - AKWARIUM MALAWI - 200 litrów

AQUA MALAWI - cichlids from Lake Malawi  200 liters of tank

Pyszczaki z jeziora Malawi w Afryce - akwarium 200 litrów. Podwodny kolorowy świat pełen tajemnic zauroczył mnie swą różnorodnością gatunków i magią kolorów. Tajemniczy nastrój i pełne życia podwodne przestworza są moją inspiracją.





Błądziłam i poszukiwałam tego najciekawszego gatunku, najbardziej barwnego, niesamowitego w swym zachowaniu. Idealnego podwodnego świata. Na pierwszy rzut oka ponurego i cichego, ale wraz z pierwszym promieniem dochodzącego porannego słońca niezwykle barwnego.

Na filmie przedstawiam 200 litrów z pielęgnicami z Malawi, moje zdjęcia oraz podaję wiadomości o hodowanych rybach na podstawie mojej nabytej wiedzy i wieloletniego doświadczenia w hodowli ryb z jeziora Malawi.

KLIKNIJ NA IKONĘ ODTWARZANIA I ZOBACZ FILM




Subskrybuj mój kanał na YOU TUBE aby być na bieżąco kliknij na ikonę poniżej

© Lady BonaFide

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

NAJWIĘKSZY WYBÓR POKARMÓW DLA RYB

NAJLEPSZE FILTRY

PREPARATY I TESTY

AKWARIA NOWE WZORY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...